Helgur

New Hobby.
Härom dagen var jag på Elgigantens rea och kikade lite. Hade planer på att köpa något roligt spel till Wii't men blev besviken, det fanns bara en massa X-box 360 och PS3-spel. Bollocks.
Traskade över till ÖoB eftersom dom brukar ha billiga Wii-spel ibland, men blev lika besviken. MASSOR andra spel, men inte några roliga till Wii. Synd att vi inte har PS3 eller 360, tänkte jag då.
 
...but wait...
 
Vi HAR JU ett PS3! :D
 
Roffade åt mig ett Tomb Raider - Underworld för en billig peng. Mindes att Emma hade Tomb Raider till sitt PS1 och tänkte att det säkert är roligt.
Korrekt uppfattat. Har spelat tre dagar i sträck nu, aproligt!
 
Egentligen önskar jag att vi hade ett 360, för jag gillar X-box mer än PS, men det duger.
Runt jul blir jag alltid TV-spelstokig. Konstigt det där.
 
Och precis nu klickade jag hem ett spel till från Tradera:
 
Uppföljare till världens bästa Burnout 3, får se om det lever upp till mina förväntningar. Men liksom, ett bilspel där vissa moment är att krascha så mycket du kan...what could go wrong?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress