Helgur

IKEA + Epson Stylus.
Det blev en ganska rejäl tur till IKEA och IKANO-huset idag, fick med mig allt möjligt hem. Bland annat kläder, jag som har köpstopp och så då va...
 
Det bästa från IKEA blev en ansagstavla, en sån där av kork. Jag har alltid velat ha en, men fick ingen när jag var liten. MEN NU är jag vuxen och kan köpa vad jag vill!! MOHAHAHA!
Den behövdes i alla fall för att komplettera min datahörna i lägenheten, för att det inte ska ligga fler små lappar på mitt lilla skrivbord än nödvändigt. (I keep telling myself that anyway.)
 
Medan jag strosade runt på IKEA fick jag ett SMS om ett paket som fanns att hämta på ICA MAXI: Vår nya skrivare! :D Nya och nya, jag har aldrig haft nån och min sambo har inte haft på många, många år.
Så en stund nu på kvällskvisten har jag roat mig med att skriva ut roliga saker och sätta på min nya anslagstavla... I love it. ^^
 
ztad

åh, jag vill också handla kläder!!!(läs: anställa en egen skräddare)
Här helst av allt^^ : http://www.kambriel.com/womengowns.html

yumm...
vad blev det för någonting du köpte?

Svar: Amen åhw, sånt där kan du ju inte länka till!!! ;D Riktigt så snygga prylar blev det inte för mig. ;)
Helgur

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress