Helgur

Kära Motala!
Vi kom fram till Motala strax innan klockan fyra i eftermiddags efter en helt sjuuuuukt seg dag med 65 mil i bilen.
Sen vi kom hem har vi lämnat min mans dotter hos hennes mamma, handlat en ny luftmadrass till min älskling så han slipper få ont i ryggen av att ligga i tältet, hälsat på mina föräldrar och visat upp hyrbilen (dom blev lite imponerade i alla fall ^^) och varit hemma hos mig och ätit HIMMELSK pizza samtidigt som jag packade om mina väskor.
Imorgon drar vi mot Norge, nu med ganska blandade känslor efter vad som hände igår. Har fortfarande lite svårt att smälta hur någon kan komma på att göra nåt sånt? Mot ungdomar?
Jag vet inte om mitt bredband fungerar i Norge, men det är sånt som märks. Annars hörs vi när vi kommer över till Svedala igen. ;)
Hoppas ni utnyttjar eran semester!
Hej så länge!
Toyota Auris Hybrid Synergy Drive
Sara A

Nae han är nog för feg för att slåss ;) Men förmodligen hade han fått en hovböld :/ Så han får åka transport hem :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress