Helgur

Jag har gjort nåt dumt.
Det blev en ny feleton. Får den efter nyår.
Men jag gjorde ett avtal med mig själv för att jag skulle få skaffa en ny telefon.
För det första så ska jag sluta köpa godis och dricka. Inte sluta äta/dricka helt, ibland blir man ju bjuden, men jag ska inte köpa en massa. Tror jag kommer spara in en del pengar på det viset... Ganska mycket pengar faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.
Inte nog med det, för jag ökade även mitt månadssparande med ungefär lika mycket som mobilen plus abbonemanget kommer kosta.
Det är inte lätt att göra affärer med mig själv ibland alltså...
f o k u s e r a r ♥

Sv: Tack så jättemycket! Kul att du gillar den.

Jo, Sonata är det bästa bandet, någon speciell favorit låt? :)

/Julia

f o k u s e r a r ♥

Sv: Okej! Dom ska jag lyssna på, mina favoriter tror jag nog är Shy & Shamandalie :)

Sacco

Haha! Du är rolig du älskling. Bara ska intala sig själv :) Hmmmm....undra om den där 65 tums tv:n sjunkit i pris på sistone? Den eller aldrig mera chips. Njaa...blir nog den MED chips i så fall ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress