Helgur

Helvete.
Var det inte jag som i mitt förrförra inlägg konstaterade att jag hade för mycket saker?
Vem är det nu som sitter och planerar utbyte av sin mobiltelefon?
Fan.
Jag som är så stolt över att INTE ha en smart telefon. :( Först Fejjan och nu det här... WHAT'S HAPPENING TO ME?!?
Kan jag skylla ifrån mig på att jag vill kunna ta bilder var jag än befinner mig utan att släpa på min Olympus?

Det finns så mycket som talar mot en ny lur.
Den jag har fungerar smärtfritt, även fast jag kastar den i betonggolv ibland. Batteritiden är fenomenal, två veckor utan laddning är ingen ovanlighet. Den behöver aldrig uppdateras och när den beter sig konstigt är det bara att ta ur SIM-korter ett par gånger så är det löst sen. Jag fick den gratis (min farfar hade den innan) och har oftast en månadskostnad som ligger mellan 40 och 90 kronor.

Så, varför?
Sacco

Du lär ändå tycka att en smartphone tar sunkiga bilder, vilket stämmer i jämförelse med din Olympus. Sedan att betala 299 - 399 /mån med abonnemang bara för att kunna fota med mobilen är galet dyrt. Köpa loss den för x antal tusen (4-6000 typ) lockar inte heller antar jag.

PUSSA DÅ!!!

Sacco

Finns väl från 199/mån och uppåt, men med ännu sämre kamera, ca 5 megapixel. Den sämsta Iphone 4 8gb (tror jag det är) kostar mellan 4500-5000 att köpa loss :) Så jag röstar på din gamla telefon. Och när den inte fungerar längre får du min gamla sony-ericsson som ligger i byrålådan. Den kommer hålla till du är 40 bast, lätt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress