Helgur

Igår var't det klippt.
Mitt hår blev lite uppklippt igår på grund av ganska slitet överhår, men det gör inte så mycket. Bättre att få bort det slitna!
Sen fick jag även en gratis hårinpackning DELUXE! Först en massa inpackning i håret (verkligen MASSOR!) sen en blöt handduk runt huvudet och en blå "mössa" ovanpå det. Jag såg ut som en blåfärgad champinjon!
INTE NOG MED DET! Sen fick jag sitta med huvudet inne i en sån där torkmaskingrej, ni vet? Typ en sån här:



Den var från 60-talet och luktade bränd plast. Men håret mådde i alla fall mycket bättre efter behandlingen. ^^ Idag efter att jag hade duschat och håret hade torkat såg jag ut som en blandning av ett mufflonfår och en pudel, tur att man faktiskt ser ganska gullig ut i lockar...

Med mig hem fick jag även en bok; Det av Stephen King. Fett bra att ha en frisör som delar ut gamla böcker till sina kunder! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress