Helgur

Vilken brakfrukost!
Ciabatta med massor pålägg, fil med müsli och vindruvor och sen en kopp te.
Jag är proppmätt.
Föresten har jag ändrat mig om ridningen, jag ska visst hoppa Corinne idag! Förkylningen kan stoppa upp sig.

Ett samtal TILL att ringa bara... Men det blir ett nej den här gången också.
Jennifer

Det blir ingen ridning för mig idag tyvärr. :/

Hade verkligen velat hoppa Dzintars! Jag har bestämt mig för att önska honom till nästa omgång(du kan gärna få göra det åt mig, och så kan du få bocka mig idag med). :)

Har fortfarande lite ont i halsen(lite jobbigt med sväljandet).

Febern är borta tror jag, men har blivit lite snorig/täppt i näsan nu istället(vill inte bli mer sjuk till söndag!). -.-'

Är dock tvungen att gå på avslutningen i stugan eftersom det bara är jag som har papprena o det. Usch jag orkar verkligen inte! :(



Kram<3

fija

Jag kan mutra upp dig lite i alla fall! Detblev ingen hoppning idag, vi tar det nästa vecka :)

Krya på dig nu så ses vi söndag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress