Helgur

Sunday, bloody sunday.
Ni vet säkert hur det är.
Man har gått och sett fram emot nåt jättelänge och tänkt hur bra och roligt det kommer bli. Sen när det väl är dags bara...vänder det. Man har ingen lust att gå. Och så får man dåligt samvete för att man inte vill gå och så blir man ledsen i ögat för att man sviker sig själv.
Plus att ens revben har orsakat en bedrövlig sömnbrist.

Med andra ord; nej, jag var inte med i klubbmästerskapet i hoppning idag. Jag ville, men ville inte. Förstår ni?
Tror det beror mest på tröttheten. Hade ett mindre sammanbrott (förlåt älskling!) och ville mer eller mindre bara gå i ide.

Så går det ibland...

Samtidigt är jag världens lyckligaste när jag är med dig. Duärbäst. ♥
fija

Jo, om jag inte missminner mig så diskuterade vi den känslan i stallet i fredags... usch alltså



FYI så har jag suttit flera timmar idag och försökt få ordning på alla dessa jävla papper i sekreterarpärmen, det är ett jävla jobb för att vara ärlig och det är fullkomligen omöjligt att förstå vad fasen som ska göras!

men,men have a nice week!!

Sacco

Du behöver inte be om ursäkt, jag älskar ju dig galet mycket:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress