Helgur

Sommar?
Igår var det varmt ute...
Jag hade planerat att sola i sommarstugan (eller alltså, utanför i trädgården) men det var för varmt. Fast jag låg i halvskugga. Dessutom blev min filt invaderad av myror var jag än la mig, så till slut retirerade jag till verandan och ockuperade soffan där, efter att jag hade satt parasollet helt för solen. Då blev det skönt. :)
Vet inte om jag fick så mycket färg, men man kan ju alltid hoppas att solstrålarna nådde mig litegrann. Dessutom hittade jag en fett bra sololja i tvättrummet i stugan. Den ska användas fler gånger!
Dock blev det inget premiärdopp... Hade tänkt det, men jag hade så förbannat ont i knäna så jag struntade i det. Var bara 17 grader i sjön så mina knän hade väl fått spunk. Det har dom ju i alla fall i och för sig.

Måste bara säga en sak.
Igårkväll visade dom The Terminator på 6:an, fan vad bra den är! :D Tyvärr orkade jag inte se hela, men alltså. Så himla klockrent att Arnold ska vara så jävla hård hela tiden. Jag garvar ihjäl mig så fort han visar sig i bild, och det kanske inte är meningen med filmen, men det struntar jag i. ^^
Dessutom skulle jag vilja se den nya Terminator-filmen som börjar gå på bio.. snart?

Idag vet jag att det vankas mjukglass tillsammans med en massa välkända människor. ^^ Hihi. Sen får vi se vad som hittas på mer.

Cheerio!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress