Helgur

Jaha ni gott folk!
Gissa vem som sitter och bloggar från sin kära gamla Asus A6KM?
Jo, det är Helgur.
Vilken jävla skit. Eller flyt, beroende på hur man ser det.
Tydligen har min dator en huvudströmbrytare som sitter på framsidan, precis nedanför pekplattan. Den var glapp, eller så hade jag råkat komma emot den eller nåt. Det var därför den inte ville starta.
Varför sätter man den precis där man har händerna, undrar jag? Smart design, näj.

Men jag är glad att min kära dator lever, men för att den ska fortsätta leva är det nog bäst att jag förflyttar mig från vardagsrummet där det är varmt som i en smältdegel, ner till källaren där det är lite mer human temperatur.

Cheerio!
(Önskar både jag och Asus.)

Ps. Det finns officiellt nåt som heter Sara-punk, har jag fått veta idag. ;) Ds.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress