Helgur

"- Bailey's ja whisky!"
63-årskalas i Mantorp. Precis så alla önskar att dom kunde spendera sin Valborgsmässoafton, naturligtvis.
Men alltså, med våran släkt kan det bli rätt roligt ändå. :)
Och mitt i allt ringer mormor från Finland och vill prata med födelsedagsbarnet (mormor kan ytterst lite svenska numera och födelsedagsbarnet kan inte finska). Mormor var lite.. förfriskad, därav det spontana telefonsamtalet. Hon är för söt. :) Min morbrors fru, som var den som fyllde år, kunde i alla fall förstå när mormor sa överskriften. Alltså "Bailey's och wiskey!".
Stannade på City Gross på hemvägen, där var det inte mycket folk. Jag letade efter Mountain Dew, men hittade ingen. Blev lite ledsen.. men köpte amerikanska majschips istället. ^^
Nu ska jag se på Kyle XY, den senaste i min serie-mania.
Cheerio!
fija

Mountin Dew...var inte det skiten vi drack med 9 E-ämnen i?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress