Helgur

Oops.. fan oxå.
vaknade med ett ryck klockan 10.04 idag. Väldigt mycket senare än vad jag hade tänkt mig. Det var den förmiddagen det.
Och dessutom hade min DVD-bränning misslyckats under natten. JAG SKA DÖDA NERO VISION! Det är typ tredje eller fjärde skivan som har blivit förstörd på raken.

Nån som vet nåt annat bränningsprogram man kan ladda ner gratis nånstans?

Anledningen att jag sov så länge kan ju vara att jag inte kunde sova förän vid ett... Anledningen till det är två stora, feta spindlar som just nu befinner sig under två lock på mitt golv. Dom brukar normalt sett inte komma in i mitt rum, men nu hade jag två på en kväll. Då blir till och med jag lite skrajsen... Har inte funderat ut vad jag ska göra med dom... Antagligen låta dom dö en långsam död........

Nu blir det väl brunch då.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress