Helgur

Inaktiv?
Märker att jag inte har skrivit så mycket sen.. öh.. igår morse. Men jag gör ju en massa saker hela tiden! Jag hinner inte blogga, och har ingen lust heller för tillfället. Sorry.
Men det kanske blir ett sammanfattningsinlägg på söndag eller så.

Just nu ville jag bara skriva att jag tror jag börjar komma in i en såndär höstdepression. Så länge jag gör nåt och är aktiv så är det ingen fara. Men som nu, på kvällen, när jag sitter ensam på min pilatesboll framför datorn så kommer alla dom här trista tankarna.
Och jag saknar Marko. Fast det bara är sex timmar sen jag såg honom sist. Jag har ridit fyra dagar i rad nu, och imorrn kommer jag inte hinna åka till stallet tror jag. Menmen. Man kan inte få allt man vill som man vill jämt.

Nu ska jag och mina tankar försöka bli sams, och sen blir det sova. Ska nog upp tidigt imorrn.

Natti♥


Älskade ponnyhäst
Elin

Den där Marko är en attans fin häst. Det kan du hälsa honom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress