Helgur

Dejt med Fija is teh shit!
En helkväll med Sofia, och mina skrattmuskler värker som bara skrattmuskler kan värka.

Jag fick träffa hennes vovve idag, för vi gick på promenad. ^^ Inte så mysig promenad, dock.. snöblandat regn är djävulens påfund och shit på riktigt.
Jag kidnappade Sofia sen, hehe. Nädå, men vi åkte hem till mig, hämtade varsin BK-kupong och hämtade därefter hamburgare. Gottgott!
Efter det.. jaa, allt har flutit ihop till ett enda långt skrattkrampsanfall..! Jag menar..:

St. Trinian's + Ace Ventura - When Nature Calls + Black Books

Bättre skrattekvation finns ju knappt. ^^
Aah, det var trevligttrevligt. (En skrattfälla-fälla.)
Nu kommer jag inte träfffa människan på aslänge.. deprimerande or what? Fast vi kanske ses på tisdag eller så.. kanske.

Nu borde jag sovasova, för imorrn ska jag jobbajobba... Kulkul.

Så, ja. Nattinatti.♥

"Look in the alligator's mouth.. It's not there either!"
Jennifer

Svar: Ok, näe hon har inte fått tag i mig än...men är det imorrn lr på söndag? :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress