Helgur

Tjo!
Jag har inte avlidit, jag hade bara inte tid/lust att skriva igår. Och egentligen har jag inte lust att skriva nu heller... Eller, jo lite, för annars skulle jag ju inte skriva.
Eh.. ja ni fattar...

Idag har jag bara jobbat 2 timmar ungefär, och det var skönt ^^
Dessutom ska jag inte städa Gallerian, fick jag reda på nu. :) Lite trist, men samtidigt rätt skönt. Jag var ju med två gånger och hjälpte till, och det är rätt mycket att hålla reda på.. :S Dessutom har jag rätt mycket att hålla reda på ändå, eftersom jag ska städa alla trappor på Agneshögsgatan (det är APMÅNGA!), sen är det 14 trappor i stan som jag ska städa, och på ett företag i Vadstena, och en psykiatrisk klinik för barn (:S) och några kontor. Alldeles tillräckligt enligt mig. :)

Frågan är vad min kropp tycker om det här? Mitt knä har börjat ge ifrån sig otroliga smärtimpulser, något som inte jag uppskattar så mycket... Men det får helt enkelt ta och skärpa sig.
Dessutom har jag (sedan igår) blivit beroende av Powerade energidryck.. och det kan inte vara det bästa att dricka, eftersom det som andra ingrediens står Dextros, alltså druvsocker. Jag blir alldeles hyper i nån timme av en halvliter sånt blask, och sen somnar jag. Nästan.
Jag som hade tänkt köra "trappstädningsmetoden" i sommar istället för "blablabla-metoden". Men ska jag dricka energidryck istället lär det bli tvärtom.. ;P

Nu tvingar min far ut mig ur mitt rum.. I guess you'll hear from me soon again. ♥


See my point? xP
Elisabeth

Svar (Guten Morgen): Okej, det var ju synd :/ Men du kommer ju tjäna pengar i alla fall, och det är ju alltid positivt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress