Helgur

Fan, jävla hals...
Vaknade med en helt igensvullen hals. Jättekul. Så går det när man badar i Varamon och är ute på promenad halva nätterna...

Men Alvedon hjälper mot nästan allt. ^^
Elin

SVAR: Nej, det visste jag inte om. Jag kanske borde odla upp jättemånga silverfiskar då, som kan äta mitt damm så att jag slipper dammsuga? ^^

Elin

SVAR: Ja, så måste det nog vara hemma hos mig också. För dammråttorna försvinner minsann inte, men jag brukar inte så några silverfiskar vanligtvis. Så dammråttorna käkar nog upp dem.

Jennifer

Usch då! Halsont e inget vidare! Du får inte bada när det är så kallt! XD :P

Jennifer

Svar: Haha, ja du har rätt i att det är Lejonkungen man ska se på om det är en disneyfilm man tänker se på! :D Men jag började med Micke och Molle faktiskt! ;P Det var längesen jag såg den! ;) Jag ska se på Lejonkungen nu, innan jag ska sova hade jag tänkt! ;P :D <3



Puss på're! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress