Helgur

Bästa dagen på länge.
Fan så bra den här dagen blev!
Visserligen kommer mina föräldrar flippa ur imorrn eftersom jag kom hem typ tre och en halv timme senare än vad dom tyckte att jag skulle, meneh.. det var det värt. :)
Efter att jag hade legat i mitt rum oerhört många timmar och sett på nästan en hel säsong av Friends åkte jag till Varamon med Martin och badade. Det var kallt. Men inte så kallt som jag trodde det skulle vara, faktiskt, jag ljuger inte.
Sen våldgästade jag Martins familj när dom grillade.. :$ Men dom kastade inte ut mig, så jag antar att det var okej. ;P Jag lekte med deras tills-vidare-hund, Minja(?) som är en beagle, och världens sötaste ^^ Hon fick dock inte plats i min byxficka, så hon kom inte med mig hem...
Ett tag efter maten ringde en viss Mr. Schooner (som jag fortfarande inte vet hur det stavas, jag har bara känt människan i sex år eller nåt...) och jag och Martin tog med oss voffsingen på en promenad för att möta Erik. Sen vandrade vi planlöst hur längs som helst, i regnet... Och dom galningarna köpte glass! GLASS!! Det var typ 12 grader och spöregn!
Hur som helst... Glassen ledde till dagens slutsats: Pensionärer älskar glass. Dom går inte och lägger sig klockan sju på kvällen! Haha, nejnej! Dom sitter på ett hemligt gömställe och käkar glass! GLASS I tell you! Och dom går inte upp klockan fyra på morgonen enbart för att det är fint att se soluppgången och dricka kaffe! Nejnej! Dom är ute och köper glass!! Om glassen nån gång tog slut skulle dom löpa amok, pensionärerna, och slå ner folk med käppar. Så nu vet ni. Passa er när ni äter glass i fortsättningen. En ack så oskyldig tant eller farbror kan helt plötsligt komma fram till dig, och dom gör allt för att ta din glass........

Anyway... Var var jag? Just det! Promenad!
Vi gick genom stan (där det var folk ute! :O PGA Vätternfestivalen of course) och sedan följde vi Erik hem, och det var en jävla bit... Sen var jag och Martin tvugna att gå hela vägen hem till honom för att hämta min cykel, det tog en stund, och nu sitter jag äntligen här.
(Eller äntligen och äntligen föresten...)
Jag är inte trött, och vill framför allt inte sova... Därför är bloggning en bra sysselsättning. :)

Imorrn ska jag och Jennifer gå ner till "festival"området strax efter lunchtid* och checka läget lite. Sen får vi se vad som händer senare. :)

Nu ska jag göra nåt annat.. typ sova se på Friends. Natti ♥

* Rätt idiotisk benämning från min sida, jag vet. Alla äter lunch på olika tider ju. Men här snackar vi runt 13-14.

Ps. Den här killen är ju helt sjukt underbar:

 Ds.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress