Helgur

Kalas, typ.
Det kom inte så mycket folk, men wth. Det var trevligt ändå. :)
(Det är det som suger med att fylla år på sommaren, det är aldrig nån hemma...)

Jag fick ju träffa Janey igen, som jag inte har sett sen studenten ^^ Mycket, mycket trevligt!
Och Martin kom hit en sväng oxå, även det ett kärt återseende, fast han har ju bara varit borta i två veckor :P Long enough, I tell you.

Nu är det så att jag ska gå upp om cirka 6 timmar, så att sova vore ju en ganska bra idé... Synd bara att jag drack kaffe förut.. jag kommer inte kunna sova än på ett par timmar.
Aja, jag överlever nog.

Gonatt på er som inte har druckit kaffe. ♥
Elin

Jag har vänt på dygnet och druckigt te, så det har ungefär samma effekt :) Såå, jag lär inte somna på ett tag jag heller!

erikamadeleine

Checka gärna in min nya blogg! www.metrobloggen.se/erikamadeleine

Jennifer

Svar: Ja det måste vi! Bio nån dag? :D <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress